14 Ekim 2009

Register.com bedava .com domain dağıtıyor

http://www.localdomain.com/common/imagelib/index.htm/3607_600_280_crop_ba68e.jpg

Register.com bilindiği gibi dünyanın en büyük alan adı sağlayıcılarından birisi. Şu sıralar güzel bir promosyon kampanyası başlatmış durumdalar.
1 yıllık .com uzantılı alan adını bedavaya veriyorlar ve hiç bir şartı yok. istediğiniz alan adını hiç para vermeden 1 yıl boyunca kayıt edebiliyorsunuz. Kayıt aşamasında “Auto renew” seçeneğini kaldırdığınız taktirde 1 yıl sonunda otomatik olarak yenilenmiyor. İsterseniz 1 yıl sonunda bu domaini farklı bir servis sağlayıcıya (ör: dreamhost) transfer edip kullanmaya devam edebilirsiniz. Ya da 1 yıl sonunda iptal olmasını sağlayabilirsiniz.
Bunun için register.com’a geçerli bir kredi kartı bildirmeniz gerekiyor. Sanal kart kullanarak bedava domaininizi alabilirsiniz. Ben sanal kartımı kullanarak yeni bir domain kayıt ettim az önce.
Bu fırsattan yararlanmak için aşağıdaki linke tıklayıp alan adınızı kayıt edebilirsiniz. Unutmayın! 1 yıl sonunda otomatik yenilenmemesi için kayıt esnasında “Auto renew” seçeneğini kaldırın.

http://www.register.com/promo/acquisitions_8772090537.rcmx
Güle güle kullanın :)


Not: Sanal kartınızda doğrulama için 1.5 TL olması gerekiyor.

1 yorum:

  1. ya ben girdim dediğinzi adrese ama yapamadım :-/

    YanıtlaSil