22 Ekim 2009

Rahatsizadamlar v.1 Tema Yayinda

Sevdiğim Blog Dostumun Editlediği Rahatsizadamlar v.1 Tema Yayinda Sizlere Bu Temayı Tanıtacağım temanın orjinali Arthemia teması ama ama rahtsizadamlar blogu bu temayı çok güzel bir şeklide editlemiş tema yeşil tonlarda ağırlı var temayı kullanacak olanlar alttaki footer bölümünü silmemelerini rica ediyorum ( ama çoğu kişi silecektir )

isterseniz temaya bi göz atın.

                                                     http://i.wolkanca.com/i/break.png
                             




Merhaba Arkadaşlar Hadi gene iyisiniz kendi temami sizinle paylaşiyorum. 1 adet yan menü 3 adet alt menü vardir.
Sizden Tek İsteğim Aşşağidaki Kodlari Silmemeniz bu tema benim tarafimdan yapilmiştir. Ve Emeğim vardir.
bunu söylesemde biliyorum birçoğunuz silcek bunu bile bile paylaşiyorum.. : )  Caniniz saolsun..

3 yorum:

  1. link nerde kocum ?

    YanıtlaSil
  2. Len ibne.O attığın küfürleri yersin.Çocuk,Bebek

    YanıtlaSil
  3. davut adam olmayı öğren sen yersin laflarını

    YanıtlaSil