Araştırma sonuçlarına göre:
- Arama yapanların %62’si (Bu oran 2002 yılında %48′miş) ilk sayfada yer alan sonuçlara tıklıyor ve %90′ı (2002 yılında %81) arama sonuçlarının sadece ilk üç sayfasını inceliyor.
- Arama sonuçlarında aradıklarını bulamayanların %41′i ek kelimelerle yeni bir arama yapmaya yöneliyor. İlk üç sayfada aradıklarını bulamayanların %88′i ek kelimelerle yeniden arama yapıyor.
- Arama motoru kullanıcılarının %36’sı ilk üç sırada yer alan şirketlerin lider veya uzman olduklarına inanıyor. %39′u nötr kalıyor.
- Arama sonuçlarında ilk 3 sayfada hatta ilk 3 sırada yer almak çok önemli.
- Tanımlamalarda daha uzun anahtar kelimeler kullanmak mümkün.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder