23 Ekim 2009

Yazılarınızı nasıl hayata geçiriyorsunuz? {mim}


















Öncelikle Bu Benim İlk Mim ' im :) Mim OzanaGöre Blogdan Geldi. batukoliki kurduğum zaman hiç bir mim olayı ile karşılaşmamıştım ilk defa bir mim ' e cevap yazıyorum aslında mim'in ne olduğunu bile bilmiyordum nette biraz araştırma yaptım ve basit birşeymi şu mim olayı neyse fazla azatmıyayım en iyisi şimdi konuya gelelim tanıdığım blogları takip ederken bana bi mimin yönderildiğiniz gördüm Mim ' in konusu Yazılarınızı nasıl hayata geçiriyorsunuz? şimdi bu konuyu cevaplayalım.

Yazılarımı Nasıl Hayata Geçiriyorum ? İlk Önce Yazacağım konuyu belirliyorum ama tabiki yazıyı yazmak kolay ama uygun şeklide yazmak önemli yani şu '' emo '' tarzı blog yazanlarda var hiç sinir bozucu ne yazdıkları okunmuyor :) neyse biraz konudan çıktık yazacağım konuyu belirliyorum ve yazımı yazmaya çalışıyorum tabi bu yazı için görsellikte önemli ve yazıya dair görsel aramaya çıkıyorum google amcaya eğer bulamassam ben kendimce biraz bişeyler benzetmeye çalışıyorum ve konuyu yazmaya başlıyorum ve görsel içeriğide yazıma ekliyorum ve tabiki yazdığım yazı içi başlıkta çok önemli eğer yazıya uygun bir başlık yazmassam hiç bir işe yaramaz konu yazıma uygun başlığıda ekliyorum ve ortaya güzel bir konu çıkıyor. Umarım Güzel Bir Cevap Vermişimdir.


Ben de bu mimi Rahatsizadamlar, ve Tolga Aşk 'a  gönderiyorum. Cevaplarlarsa çok memnun olurum :) 

Eğer Mim'in Ne Olduğunu Bilmiyorsanız Bu Konuma Bir Gözatın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder